Please enable Javascript to view this page correctly

Menu
 

Obsługa czasu pracy i nieobecności

Oszczędzaj stosując rozwiązania obsługi czasu pracy i nieobecności

10 product image 2

Eksperci ROC mogą zaimplementować efektywne rozwiązanie KABA, które w czasie rzeczywistym dostarcza z systemu SAP dane o czasie pracy i nieobecnościach. Łatwy w obsłudze system KABA pozwala wykorzystać jedno rozwiązanie do zarządzania czasem pracy i nieobecnościami pracowników, bez względu na stosowane w firmie procesy zarządzania czasem pracy.

Korzyści obejmują

  • Usunięcie nadmiarowego przechowywania reguł biznesowych w wielu systemach
  • Obsługę sytuacji wyjątkowych/nietypowych i nadgodzin
  • Łatwy w obsłudze, konfigurowalny zestaw narzędzi z dostępem do podstawowych danych o czasie pracy
  • Pełna integracja systemu płacowego wraz z przetwarzaniem retrospektywnym minimalizująca potrzebę ręcznych poprawek